Ülker Grubu Aksaray’a Dev Bir Yatırım Düşünüyor

Hayvancılığın Adı Sadece Cazibe Kaldı

Hastaneden Dönen Aile Kaza Geçirdi: 1 Ölü, 5 Yaralı

Eşmekaya Sazlığı Kurumaya Yüz Tuttu

Başkan Nevzat Palta Aratol’da Öğrencileri Sevindirdi

23 Eylül 2010 Perşembe

Aksaray Belediye Başkanı Nevzat Palta , Aratol İlköğretim Okulunu ziyaret ederek, 67 öğrenciye 67 çift ayakkabı yardımında bulunarak öğrencileri sevindirdi.

Yeni eğitim - öğretim yılının başlamasıyla birlikte Aksaray Belediyesinin, ihtiyaç sahibi öğrencilere yönelik yaptığı yardımlar devam ediyor. Bu yıl 47 ilköğretim okuluna 53 bin TL’lik önlük, ayakkabı ve kırtasiye yardımı yapılıyor.

Aksaray Belediye Başkanı Nevzat Palta , Aratol İlköğretim Okulunu ziyaret ederek, burada tespit edilen 67 öğrenciye 67 çift ayakkabı yardımında bulundu.

Başkan Nevzat Palta yaptığı açıklamada şu görüşlere yer verdi “Aksaray Belediyesi olarak her yıl olduğu gibi bu yılda 47 adet ilköğretim okulumuza okul yönetiminin bildirdiği ihtiyaç listesi çerçevesinde yardımlar yapıyoruz. Aratol İlköğretim Okulumuzdan sadece ayakkabı ihtiyacı olduğunun bildirilmesi üzerine 34 adet erkek 33 adette kız ayakkabısı olmak üzere 67 çift ayakkabıyı öğrencilerimize teslim ettik.

Burada önemli olan yapılan yardımların yerini bulmasıdır. İhtiyaç sahibi öğrencileri öğretmenler ve okul idarecileri belirlediği için tabi ki bu yardımlar yerini buluyor. Yapılan yardımların hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. İnşallah bundan sonrada elimizden geldiğince imkânlarımız dâhilin de öğrencilere yardımlarımız devam edecektir.”

Belediye Başkanı Nevzat Palta, yapılan konuşmaların ardından ihtiyaç sahibi öğrencilere ayakkabılarını dağıttı. Belediye Başkanı Nevzat Palta’nın verdiği ayakkabıları büyük bir sevinçle giyen öğrenciler,  “Teşekkür ederiz Başkan amca” diyerek mutluluklarını dile getirdiler.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Tebrikler Başkan. Ama bir yere değil tüm her yere bu yardımları ulaştırmak lazım

23 Eylül 2010 13:22

Yorum Gönder