Ülker Grubu Aksaray’a Dev Bir Yatırım Düşünüyor

Hayvancılığın Adı Sadece Cazibe Kaldı

Hastaneden Dönen Aile Kaza Geçirdi: 1 Ölü, 5 Yaralı

Eşmekaya Sazlığı Kurumaya Yüz Tuttu

Belediye Muhtaç Öğrencileri sevindiriyor

23 Eylül 2010 Perşembe

Aksaray Belediyesinin İlköğretim Okullarındaki ihtiyaç sahibi öğrencilere yönelik yardımları devam ediyor.



Aksaray Belediyesinin İlköğretim Okullarındaki ihtiyaç sahibi öğrencilere yönelik yardımları devam ediyor. Bu yıl 47 ilköğretim okuluna 53 bin TL’lik önlük, ayakkabı ve kırtasiye yardımı yapılıyor.

Belediye Başkanı Nevzat Palta, Meliha Zekai Dalkılıç İlköğretim Okuluna giderek, öğrencilere ayakkabı, önlük ve kırtasiye yardımında bulundu.

Okul Müdürü Turan Akkurt ve öğrenciler tarafından çiçekle karşılanan Başkan Nevzat Palta, burada tespit edilen öğrencilere önlük, ayakkabı ve kırtasiye yardımında bulundu.

Okul Müdürü Turan Akkurt yaptığı açıklamada eğitime katkılarından dolayı Aksaray Belediye Başkanı Nevzat Palta’ya teşekkür ederek şunları söyledi “Aksaray belediyesi diğer görevlerinin yanında sosyal belediyecilik gereği yarınlarımız olan çocuklarımızı da unutmamış ihtiyaç sahibi öğrencilerimizi bir kez olsu sevindirmek ve bunların ihtiyaçlarını gidermek için okulumuza gelmişlerdir. En iyi yatırımın insana olan yatırımdır felsefesi gereği öğrencilerimize yapılan yardımdan dolayı öğrencilerimiz ve velilerimiz adına Belediye Başkanımıza bir kez daha teşekkür ediyorum.”

Yardımların teslimi sırasında bir açıklama yapan Başkan Nevzat Palta,6 yıllık görev süresinde olduğu gibi bu yılda okullarda ki ihtiyaç sahibi öğrencilere yardım eli uzattıklarını belirterek şunları söyledi “Aksaray Belediyesi olarak sosyal belediyecilik anlamında da okullarımıza ve ihtiyaç sahibi öğrencilerimize imkânlarımız dâhilinde yardımcı olmaya çalışıyoruz. Özellikle 2009 yılını sosyal belediyecilik olarak biraz daha öne çıkan bir anlayışla yola çıktık. Bundan sonra inşallah artan bir ivme ile belediyeciliği o boyutu ile öne çıkaracağız. Zaten diğer hizmetlerimizi hemşerilerimiz yakından takip ediyorlar. Aksaray’ımızda yüzlerce okulumuz var. Her yıl biz özellikle ilköğretim okullarımızla temel ihtiyaçlarıyla ilgili yazışmalar yapıyoruz. Bu çok önemli yani okullara biz rast gele önlük veya kırtasiye göndermiyoruz. Çocukların ihtiyacını okul belirliyor. Meliha Zekai Dalkılıç İlköğretim Okulumuza 15 adet erkek, 15 adet kız ayakkabısı, resim defteri, sulu boya, kalem, yüzlerce malzemeyi bu okulumuza verdik. Aksaray Belediyesi olarak bu yıl 47 ilköğretim okuluna toplam 53 bin TL’lik yardım yapıyoruz. Bu yardımlar ayakkabı, kırtasiye ve önlükten oluşuyor.180 adet kız önlüğü, 185 tane erkek önlüğü, 800 çift erkek ayakkabısı, 700 çift kız ayakkabısı, 700 adet okul çantası, inşallah bu yardımlarımızı bir hafta içerisinde bütün okullarımıza dağıtmış olacağız. Bizlerde sonuçta bir nebze olsun ihtiyaç sahibi öğrencilerimize böyle bir yardımı yapmış olacağız.Eğitime böyle bir katkıda bulunmak bize onur ve gurur veriyor.

Ben Buradan özellikle hayır sahiplerine, işadamlarımıza, derneklerimize, odalarımıza, vakıflarımıza çağrıda bulunuyorum.Gerçek ihtiyaç sahibi olan öğrencilerimize yardımcı olsunlar.Ellerinden tutsunlar.İyi eğitim almış bir nesil bizim yarınlarımız için, ülkemiz için çok önemlidir.Eğitimin kalitesini ne kadar yükseltebilirsek yarınlarımızı güvenli bir şekilde bu yavrularımıza teslim ederiz.İyi eğitimin parçası olarak bu çocukların temel ihtiyaçlarının mutlaka giderilmesi gerekiyor.Ayağında ayakkabı olmadan okula gelen bir çocuk ne kadar iyi bir eğitim alabilir.Sırtında önlük olmayan bir çocuk ne kadar o psikolojiyi yaşayabilir.diye bir düşünmek lazım.Bunlar var maalesef.Çorapsız okula gelen yavrularımız vardı.Hakikaten üzüldüm.Burada hepimize büyük görevler düşüyor.Yaptığımız yardımların hayırlı uğurlu olmasını diliyorum”.
Başkan Nevzat Palta daha sonra girdiği bir sınıfta öğrencilerle bir süre sohbet ederek onlara mutlaka okumaları konusunda tavsiyede bulundu. Öğrencilerin okuyup ailelerine, vatana, millete faydalı insanlar olmaları için nasihat verdi.
Belediye Başkanı Nevzat Palta, yapılan sohbetin ardından ihtiyaç sahibi öğrencilere önlük, ayakkabı ve kırtasiye malzemeleri dağıttı.
Belediye Başkanı Nevzat Palta’nın kendilerine önlük, ayakkabı ve kırtasiye dağıtmasına çok sevinen minik öğrenciler,  Başkan amcalarına teşekkür ettiler.

0 yorum:

Yorum Gönder