Ülker Grubu Aksaray’a Dev Bir Yatırım Düşünüyor

Hayvancılığın Adı Sadece Cazibe Kaldı

Hastaneden Dönen Aile Kaza Geçirdi: 1 Ölü, 5 Yaralı

Eşmekaya Sazlığı Kurumaya Yüz Tuttu

Mercedeste 2 El Satışları Başladı

23 Eylül 2010 Perşembe

Mercedes Benz tarafından Türkiye genelinde kurulan ikinci el oto alım satım truck store Aksaray kamyon fabrikasında tanıtım yaptı.




Mercedes Benz tarafından Türkiye genelinde kurulan ikinci el oto alım satım truck store Aksaray kamyon fabrikasında tanıtım yaptı.

 Aksaray kamyon fabrikasında yapılan tanıtımda Aksaraylı iş adamları ikinci el alım satımlar hakkında bilgi aldılar konuyla ilgili daimler yetkilisi yaptığı açıklamada “Otomotiv sektörünün önde gelen grubu Daimlerin 2. el pazarındaki deneyimi ve güvenilirliği ile Mercedes-Benz Taşıt Ticaret ve Servis A.Ş. siz müşterilerimize en iyi kalitede hizmet sunmayı amaçlamaktadır.

Kurumsal ve profesyonel yönetim anlayışımız ve nitelikli uzman kadromuz ile müşterilerimizin memnuniyeti her zaman önceliğimizdir.

Bizleri farklılaştıran en önemli özelliğimiz, satışa sunacağımız 2. el araçları çok noktalı ekspertiz aşamasından geçirip sonucu müşterilerimizle paylaşmamızdır.

2. el her türlü marka araç çok detaylı bir incelemeden geçirilip satın alındıktan sonra gereken bakım ve onarımlar titizlikle yapılır, Mercedes-Benz güvencesi altında satışa sunulur. Mercedes-Benz Taşıt Ticaret ve Servis A.Ş. yeni kurulan bir şirket olmasına rağmen dört ayrı kategoride (Binek, Hafif Ticari, Otobüs, Kamyon) hizmet vermektedir.”dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder