Ülker Grubu Aksaray’a Dev Bir Yatırım Düşünüyor

Hayvancılığın Adı Sadece Cazibe Kaldı

Hastaneden Dönen Aile Kaza Geçirdi: 1 Ölü, 5 Yaralı

Eşmekaya Sazlığı Kurumaya Yüz Tuttu

“Bu Çocukların Duası Bizim İçin Her Şeye Bedeldir “

24 Eylül 2010 Cuma

Yeni eğitim-öğretim yılının başlamasıyla birlikte Aksaray Belediyesinin, ihtiyaç sahibi öğrencilere yönelik yaptığı yardımlar devam ediyor.
 
Yeni eğitim-öğretim yılının başlamasıyla birlikte Aksaray Belediyesinin, ihtiyaç sahibi öğrencilere yönelik yaptığı yardımlar devam ediyor. Bu yıl 47 ilköğretim okuluna 53 bin TL’lik önlük, ayakkabı ve kırtasiye yardımı yapılıyor.
Aksaray Belediye Başkanı Nevzat Palta, sembolik olarak okulları hem ziyaret ediyor hem de yardımları bizzat kendi elleriyle teslim ediyor.

Başkan Nevzat Palta, Fatma Mithat Gürsoy İlköğretim Okulunu ziyaret ederek, burada tespit edilen öğrencilere kırtasiye ve giyim yardımında bulundu.

Okul müdürü Mehmet Aras, yaptığı konuşmada Belediye Başkanı Nevzat Palta’ya yaptığı yardımlardan dolayı teşekkür ederek şunları söyledi “Başkanımızın Aksaray’a yaptığı hizmetlerin yanı sıra eğitime de önem vermesi bizi ayrıca memnu etmektedir. Sosyal belediyeciliğin gereği olarak geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızı unutmaması ve ihtiyaç sahibi öğrencilerimizi sevindirmesi ve bunların ihtiyaçlarını gidermek için okulumuza teşrif etmeleri bizleri sevindirmiştir. Belediye Başkanımızın “En iyi yatırım insana yapılan yatırımdır” felsefesi gereği öğrencilerimize yaptığı yardımlardan dolayı öğrencilerimiz, velilerimiz ve okulumuz adına kendilerine teşekkür ediyorum.”

Başkan Nevzat Palta ise yaptığı açıklamada şu görüşlere yer verdi “Aksaray Belediyesi olarak her yıl olduğu gibi bu yılda 47 adet ilköğretim okulumuza okul yönetiminin bildirdiği ihtiyaç listesi çerçevesinde yardımlar yapıyoruz. Bu kapsamda bugünde Fatma Mithat Gürsoy İlköğretim Okulumuza ilköğretim çantası, kız ve erkek önlüğü, ayakkabılar ile diğer kırtasiye malzemeleri olmak üzere çeşitli yardımlarda bulunduk.

Burada önemli olan yapılan yardımların yerini bulmasıdır. İhtiyaç sahibi öğrencileri öğretmenler ve okul idarecileri belirlediği için tabi ki bu yardımlar yerini buluyor. Öğrencilerimizin gözlerindeki sevinci ve pırıltıyı gördüğüm zaman mutlu oluyorum.Bazen de ders aldığımız oluyor.Görüyoruz çocuk okula gelmiş ayağında çorabı yok.Hangimiz çocuğumuzun çorapsız okula gitmesini isteriz.Hiçbir anne baba bunu istemez ve yapamaz.Bazı çocuklar terlikle okula gelmiş.Parası olan bir aile çocuğunu okula terlikle göndermez.Dolayısıyla dünya toz pembe değil.Marka ayakkabıları beğenmekte zorlanan bir kitlede var.Ama.Ayağında terlikle okula gelen öğrenci gerçeği de var.İşte bunlara tek başına çözüm bulmak zor.Şehrin idarecileri olarak bizler ve sizlerinde katkılarıyla bunlara yardımcı oluyoruz.Bu çocukların duası bizim için her şeye bedeldir..

Yapılan yardımların hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. İnşallah bundan sonrada elimizden geldiğince imkânlarımız dâhilin de öğrencilere yardımlarımız devam edecektir.”

Belediye Başkanı Nevzat Palta, yapılan konuşmaların ardından ihtiyaç sahibi öğrencilere kırtasiye, önlük, çanta ve ayakkabı dağıttı.

Belediye Başkanı Nevzat Palta’nın yaptığı yardımları büyük bir sevinçle kabul eden öğrenciler,  Başkan amcalarına teşekkür ettiler.

0 yorum:

Yorum Gönder