Ülker Grubu Aksaray’a Dev Bir Yatırım Düşünüyor

Hayvancılığın Adı Sadece Cazibe Kaldı

Hastaneden Dönen Aile Kaza Geçirdi: 1 Ölü, 5 Yaralı

Eşmekaya Sazlığı Kurumaya Yüz Tuttu

Liseye Gidemeyen Öğrencilerin Eğitim Alması Sağlanacak

8 Ekim 2010 Cuma

Milli Eğitim Bakanlığı, Lise 1.sınıfta okuması gereken öğrencilerin özellikle taşıma ve öğle yemekleri gibi çeşitli nedenlerle liseye devam edemeyen öğrencilerin tahsillerine devam etmeleri için çalışma başlattı.
 
 
Milli Eğitim Bakanlığı, Lise 1.sınıfta okuması gereken öğrencilerin özellikle taşıma ve öğle yemekleri gibi çeşitli nedenlerle liseye devam edemeyen öğrencilerin tahsillerine devam etmeleri için çalışma başlattı.


Çalışmaya göre, bulunduğu yerleşim yerinde lise olmayan ve en yakın lisenin olduğu yere 5 kilometreden uzak olan belde ve köylerdeki 9. sınıf yani Lise 1 öğrencileri Aksaray merkezdeki liselerde öğrenim görmeleri için ücretsiz taşınacak. Bu öğrencilerin öğle yemekleri de verilerek teshil etmeleri planlanıyor.

Bu tür yerlerim yerlerindeki okul müdürleri görevlendirilerek, bulunduğu bölge de liseye devam edemeyen öğrencilerin aileleri ile görüşecekler. Ailelere Milli Eğitimin sağlamış olduğu yeni imkanlar anlatılacak. Bugün mesai saati bitimine kadar, bu öğrencilerin velileri ile görüşüp, velileri ikna edilerek öğrencilerin okumasını sağlayacaklar.

Cuma mesai saatinde bu öğrencilerin isimleri Milli Eğitime verilecek. Milli Eğitim de önümüzdeki hafta içerisinde bu öğrencileri taşımalı eğitim sistemi ile eğitim almaları sağlanmış olacak.

0 yorum:

Yorum Gönder