Ülker Grubu Aksaray’a Dev Bir Yatırım Düşünüyor

Hayvancılığın Adı Sadece Cazibe Kaldı

Hastaneden Dönen Aile Kaza Geçirdi: 1 Ölü, 5 Yaralı

Eşmekaya Sazlığı Kurumaya Yüz Tuttu

Polis Meslek Yüksek Okulu Aksaray İçin Bir Avantaj

8 Ekim 2010 Cuma

Aksaray Polis Meslek Yüksek Okulu Müdürü ve 1.Sınıf Emniyet Müdürü Hasan Çevik ile Öğrenci İşlerinden sorumlu Şube Müdürü Uğur Şahin ve bir grup öğrenci, Aksaray Belediye Başkanı Nevzat Palta’yı makamında ziyaret ettiler.
 
 
Başkan Nevzat Palta, Polis Meslek Yüksek Okulu heyetinin ziyareti sırasında yaptığı açıklamada şu görüşlere yer verdi “Aksaray Polis Meslek Yüksek Okulu geçtiğimiz Pazartesi günü 2010-2011 Eğitim Öğretim yılına başladı. Bizde katıldık. Öncelikle yeni eğitim-öğretim yılının tüm öğrencilerimize hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Tabi ki Polis Meslek Yüksek Okulu Aksaray’ımız için bir avantaj.1995 yılından beri Aksaray’ımızda binlerce polis yetiştirdi. Bunların hepsi şu anda Türk bayrağının dalgalandığı her bölgede görev yapıyorlar. Bu yapılan görev ülkemiz ve milletimiz adına yapılan bir görevdir. Burada eğitim gören öğrencilerin Aksaray açısından bir avantajı da şu. Burada eğitim alıyorlar. Ancak gittikleri her yerde Aksaray’ımızın kültür elçisi olarak ta görev yapıyorlar. Biz bu konuda olumlu tepkilerini de alıyoruz. Aksaray ile ilgili olumlu şeyler söyledikleri zaman bizler mutlu oluyoruz. Aksaray’ımızın tanıtılması açısından Polis Meslek Yüksek Okulunu önemsiyorum Ben öğrencilerin ekonomik olarak ta ciddi katkılar sağladığı kanaatindeyim. Öğrencilerin yemesi içmesi, ihtiyaçlarını karşılaması Aksaray esnafına da ciddi katkı sağlıyor. Öte yandan yine sosyal ve kültürel anlamda da çok büyük katkıları var. Ben 6,5 yıldır burada Belediye Başkanıyım. Polis Meslek Yüksek Okulundan ve öğrencilerinden biz memnunuz. Aksaray halkı da, esnaflarda, Aksaray’ın idarecileri de, sivil toplum örgütleri de bu camiayı hep kucaklamıştır.”


Aksaray Polis Meslek Yüksek Okulu Müdürü ve 1.Sınıf Emniyet Müdürü Hasan Çevik, Belediye Başkanı Nevzat Palta’ya desteklerinden dolayı teşekkür ederek şunları söyledi “2010-2011 eğitim- öğretim yılının açılışı dolayısıyla sağ olsunlar bürokratlarımız bizi yalnız bırakmadılar. Bizlerde Sayın Valimiz başta olmak üzere Belediye Başkanımız, İl Emniyet Müdürümüzü ve Cumhuriyet Başsavcımızı makamlarında ziyaret edelim istedik. Bizler her zaman desteklerini alıyoruz. Kendilerine de teşekkür ediyoruz. Ancak daha çok destek vermeleri konusunda da istekte bulunuyoruz. Belediyemiz bizim her zaman yanımızda. Aksaray halkı yanımızda. Aksaray’da böyle bir okulun bulunması ve benimde Polis Meslek Yüksek Okulu Müdürü olmam açısından şanslı olduğumu hissediyorum. Öğrencilerimiz resmi üniforma ile sokağa çıktığında Aksaray halkının yüzü gülüyor. Aksaray halkı bir Anadolu kenti olması hasebiyle devletimize, milletimize, polisimize gerçekten saygılı. Aksaray’da asayişi düzgün olan illerimizden bir tanesi. Biz bundan mutlu oluyoruz. Başkanımızdan ve Belediye hizmetlerinden memnunuz.”dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder