Ülker Grubu Aksaray’a Dev Bir Yatırım Düşünüyor

Hayvancılığın Adı Sadece Cazibe Kaldı

Hastaneden Dönen Aile Kaza Geçirdi: 1 Ölü, 5 Yaralı

Eşmekaya Sazlığı Kurumaya Yüz Tuttu

Verenel Derneği'nden Pakistan'a 400.000,00 Tl Değerinde Ayni Yardım Yapıldı

8 Ekim 2010 Cuma

Pakistan'da meydana gelen sel felaketinin yaralarını sarmak için Verenel Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği tarafından toplanan 4 tır yardım malzemesi yola çıktı.
 
 
Pakistan'da meydana gelen sel felaketinin yaralarını sarmak için Verenel Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği tarafından toplanan 4 tır yardım malzemesi yola çıktı.

             
    
Pakistan'da meydana gelen sel felaketinin yaralarını sarmak için  Verenel Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği  tarafından toplanan yardım malzemesi  bugün sabah Türk Kızılayı tırları ile yola çıktı.

   
Muson yağmurları nedeniyle meydana gelen sel felaketi nedeniyle mağdur olan Pakistan halkına  Verenel Derneğinden yardım TIR’ları gitmeye devam ediyor. Verenel derneği basın sözcüsü Yaşar Akalın Organize Sanayi Bölgesinde bulunan Lojistik merkezimizden ikinci etap yardım konvoyu için yüklenen 4 TIR ayni yardım malzemesinin bugün yola çıktığını söyledi.
 

Tırlarda bulunan 400.000,00 TL değerindeki yardım malzemeleri gıda, su, temizlik, halı, battaniye, ayakkabı vs. malzemelerden oluşmaktadır. Yurt içi ve yurt dışı yardımlara ara vermeden devam edeceklerini kaydeden Özenç üçüncü etap yardım toplama çalışmalarının devam ettiğini derneğe maddi manevi destek veren tüm hayırseverlere teşekkür etti.

0 yorum:

Yorum Gönder